Veiligheidsvoorschriften

De deelnemers kleden zich per doelgroep in een apart kleedlokaal om. Tijdens het omkleden maken de deelnemers gebruik van aparte ruime afsluitbare omkleedhokjes in het kleedlokaal. Bij ongevallen of problematieken in de kleedruimte en het zwembad zullen deze uit veiligheidsoverwegingen altijd samen door twee begeleiders van Stichting Sportmotief en indien mogelijk een begeleider van een samenwerkende organisatie worden opgepakt. Rik en Glenn zijn beiden voorzien van BHV en Zwemmend Redden voor Zwembaden.

Alle deelnemers/ouder(s), verzorger(s), gezaghebber(s) of samenwerkende organisaties dienen akkoord te gaan met de algemene voorwaarden voor deelname. Met het inschrijven bevestigen deelnemer(s), ouder(s), verzorger(s) of gezaghebber(s) dat zij toestemming geven dat zij/ hun kind of jongere deelneemt aan het beweegprogramma binnen Stichting Sportmotief.